Skip links

Emocijų valdymas stresinėse situacijose

Seminaro tikslas

  • Išmokti atpažinti fizinius, emocinius ir elgesyje pasireiškiančius streso požymius ir priežastis.
  • Supažindinti su pagrindiniais emocijų ir streso valdymo būdais.
  • Išmokti racionaliai valdyti savo emocijas ir rasti optimalius bendradarbiavimo ir sprendimų priėmimo variantus.

Seminaro nauda

  • Dalyviai susipažins su streso priežastimis, išmoks atpažinti fizinius, emocinius ir elgesio pakitimus, kuriuos sąlygoja stresas.
  • Dalyviai išmoks atpažinti savo emocijas, jų atsiradimo priežastis bei teikiamą informaciją ir naudą.
  • Išmoks emocijas keisti pozityviomis nuostatomis bei ieškoti pozityvaus požiūrio į problemą.
  • Pagerės darbuotojų tarpusavio santykiai ir santykiai su klientais.

Metodika: teorinių modelių pristatymas, praktinės užduotys, diskusijos, dalykiniai žaidimai, situacijų analizė.

Temos:

1. Įžanga. Stresas, kas tai yra. Mūsų emocijų, minčių, lūkesčių, emocijų sąryšis stresinėje situacijoje.
2. Stresogeniniai faktoriai, streso simptomai. Streso pasekmės. Praktinė užduotis.
3. Streso ir emocijų ryšys. Emocijų atpažinimas. Dažniausios streso darbe priežastys. Praktinė užduotis.
4. Streso valdymo metodikos:

      • savęs pažinimas, lūkesčių mažinimas, emocijų valdymas;
      • stresą sukeliančių veiksnių identifikavimas, savo tipinių elgesio schemų streso metu atpažinimas ir keitimas,
      • fiziniai pratimai, kvėpavimo pratimai, meditacija;
      • nestandartinės streso įveikos priemonės;
      • streso valdymo planas.

5. Seminaro apibendrinimas: dalyvių klausimai, įžvalgos, refleksijos.

 

Trukmė: 8 ak. val.

Daugiau informacijos: kuryba@increation.lt

X