Skip links

Vaiko raidos krizės praktiškai – kaip su jomis susitvarkyti

Tikslinė auditorija: darželių auklėtojai, mokytojai, būrelių vadovai, socialiniai darbuotojai, tėvai.

Seminaro tikslas

Supažinti dalyvius su ankstyvosios vaikystės raidos krizėmis, prieraišumo tipais, vaiko raida 7-11 m., paauglystės krize bei ugdymo metodais, kurie sumažins krizių pasikartojimo riziką ateityje.

Seminaro nauda

  • Dalyviai įgis naujų žinių arba pagilins esamas žinias apie vaikų ir paauglių elgesio priežastis ir motyvus, vystymosi ypatumus.
  • Sužinos apie kritinius amžiaus tarpsnius, elgesio ypatumus bei jų priežastis.
  • Šių žinių dėka galės objektyviau įvertinti vaikų elgesį, jų tikslus ir motyvus praktikoje.
  • Susipažins su metodais, koreguojančiais vaiko ir suaugusiojo bendravimo ir krizių įveikimo įgūdžius.

Seminaro temos

1. Susipažinimas. Bendravimo svarba įveikiant raidos krizes.

2. Vaiko raidos ypatumai ir krizės ikimokykliniame amžiuje, prieraišumo stiliai. Bendravimo svarba formuojant bazinį vaiko saugumą pirmaisiais jo gyvenimo metais. Praktinė užduotis.

3. Mokyklinio amžiaus vaiko raida. Netinkamas vaikų bei paauglių elgesys bei jo priežastys. Paties vaiko tikslai. Praktiniai metodai (užduotys), koreguojantys vaiko bendravimo įgūdžius.

4. Netinkami suaugusiojo ir vaiko santykių modeliai. Imitaciniai veiklos modeliai. Praktiniai metodai (užduotys), koreguojantys suaugusiojo bendravimo įgūdžius.

5. Apibendrinimas: dalyvių klausimai, įžvalgos, refleksijos.

 

Seminaro trukmė: 6 ak.val.

Smulkesnė informacija: kuryba@increation.lt

X