Seminaro tikslas
Suteikti dalyviams praktinių žinių apie renginių organizavimo metodiką ir vadybą, gilinti organizavimo bei vadybos įgūdžius ir gebėjimus.
Seminaro nauda
Seminaro dalyviai išmoks sukurti renginio planą, valdyti renginio apimtį; paskirstyti atsakomybes; planuoti resursus ir laiką, sudaryti tvarkaraščius; įvertinti renginio rizikas bei sukurti atsako planą.
Mokymų metodai: teorinių modelių pristatymas, praktinės užduotys, diskusijos, situacijų analizė.
Seminaro temos:
- Išsami renginio organizavimo ciklo analizė.
- Renginio valdymo planas ir jo sudėtinės dalys.
- Renginio apimties valdymas: atliktinų darbų planavimas (darbų hierarchinė struktūra).
- Atsakomybių paskirstymas (atsakomybių matrica).
- Resursų ir laiko planavimas (tvarkaraštis): gairių planas, veiklų tinklinė diagrama.
- Renginio rizikų apibrėžimas, identifikavimas, atsako veiksmų planavimas ir jų valdymas.
- Seminaro apibendrinimas: dalyvių klausimai, įžvalgos, refleksijos.
Trukmė – 8 ak. val.
Daugiau informacijos: vilija.malinauskaite@increation.lt